در دبستان مهندس افضلیپور، دانشآموزان پایهی اول طعم شیرین ارزشیابی متفاوت را تجربه کردند.آنان در قالب ۸ ایستگاه متنوع آموزشی با یکی از مفاهیم مهم درس ریاضی، یعنی مفهوم عددنویسی، بهصورت عمیقتر آشنا شدند. این فرایند در قالب ارزشیابی عملکردی و با حضور معاون آموزشی و معلم کلاس اجرا شد؛ ارزشیابیای که نهتنها جنبهی سنجش داشت، بلکه فرصتی ارزشمند برای تثبیت یادگیری، افزایش اعتمادبهنفس و مشارکت فعال دانشآموزان فراهم آورد.